Friday, January 7, 2011

CaKkkk =)

Weehoo... I'm very happy to have the alphabets on my laptop so i can turn them into words, words into a sentence and finally become a simple story... At last berjaya jugak blog nie dihasilkan!!! =) Adoiii... Since last two years berazam nk berblog tp azam tinggal azam ja la kn.. hihi.. Tp nmpknya 2011 nie ada kelainan sikit la kn.. Alhamdulillah... Semoga azam-azam yg lain pon turut tertunaila... Hmmm ckp psl blog nie, da makin banyak blog yg tumbuh bagaikan cendawan sekarang nie.. Cewahhh guna ayat karangan dolu2 plak.. Mmg xbleh blah.. Hahaha.. Ada yg berunsurkan ilmiah, berbentuk keagamaan, infomatif, gosip, jenis sempoi2, tak kurang jugak yg menjadikan blog nie mcm diari ataupon medium meluahkan perasaan.. Mcm2 la.. Everybody has a right kn nk memilih hala tuju blog masing2.. Well, bercakap psl hala tuju blog nie rasa2 blog nie kategori mana yerk? Boleh tak aku nk rangkumkan ja semua kt atas tu dalam blog nie??? Ada aku kesah kalau korg jwb tak boleh? Da nama pon It's Mine kn.. So, suka ati aku la.. Hihihi.. Jgnla terasa yerk.. Saya bergurau2 aja.. Hmm mesti korg pon terfikir apa la fifi nie.. sat guna aku sat guna saya.. Ntahla.. Hantam saja la labu.. Asalkn korg phm apa yg aku nk smpaikan... Betul x? Betul x? =) Hopefully blog nie takkan berkubur kt tgh jalanla.. Aminn..

2 comments:

  1. waaahh bgs r ko..ak tukang bace ok la kot..klo nk tulis tu bkn ak r tuh..hehe..tp mne la tau kot2 ak smbg blk blog ak k kan..

    ReplyDelete
  2. sha: do keep reading ok? hehe.. nnt bila da smbg blk blog ang do inform me! =)

    ReplyDelete