Saturday, January 22, 2011

Majlis Resepsi Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Oo la la... Aku br jerk blk dr majlis resepsi ayu raudhah.. Hmm mcm mana aku boleh dpt jemputan erk? Aku tau mesti korang tertanya-tanya kn? Ayu sbnarnya dok blkg taman aku.. Dan dia boleh dikatakan pembeli setiala nasi ayam kt kedai ayah aku.. Dan lagi utk majlis perkahwinan nie dia sewa homestay family aku - UMMI Homestay (Taman PKNK)~~~ cewaahhhh.. Siap promote homestay lg nie.. So, lepas nie sesiapa nk sewa homestay di Alor Star blehla contact aku yerk... muahaha..

Okla.. Berbalik pada majlis resepsi tuh.. Org punyala ramai... Patutla ayu bgtau mmg dia tempah lebih mknn sbb takut yg tak dijemput pon dtg memeriahkan majlis.. Biasala... Tapi makanan dia mmg sedap! -catering from Jitra. Pasangan raja sehari plak sweet yg amat.. Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.. Pasangan diijabkabulkn di Masjid Sultanah Bahiyah, Alor Star selepas solat jumaat..

Yang paling mendapat perhatian tentula Rozita Che Wan! Aku pon pelik.. Mcm Rozita plak yg kawin.. Tapi ya la.. Ayu busy dgn wartawan kn.. So, org ramai sibukla nk bergambaq dengan dia... N ofkosla si Aidil Zafuan.. Sampai my sis pon nk bergambaq dgn dia... How i wish he'll bring his super cute Airit Rayyan Rizqin.. Tp sayangnya tak..... Agak kuciwa di situ. 

Kat sini aku sertakan beberapa keping gmbaq di majlis resepsi tersebut....
.
.
.

Selamat Pengantin Baru

Raja sehari bersantap

Bagai pinang dibelah dua

me with Ayu n Zaquan

Rozita Che Wan

me n my sis wif d gorgeous

with Lan

my sis, Ikah with Aidil

No comments:

Post a Comment